In-company workshop

In de in-company workshop Verleiden op internet train ik je team een dag lang om jullie eigen website onweerstaanbaar te maken.

Ik neem de groep mee op een ontdekkingstocht langs een aantal eenvoudig toepasbare technieken om het gedrag van websitebezoekers te beïnvloeden.

Deelnemers krijgen verrassende inzichten over de factoren die het gedrag en de beslissingen van mensen bepalen terwijl ze een website bezoeken.

Prikkel het onbewuste brein van je klant

Leer hoe je websitebezoekers beïnvloedt door hun onbewuste brein te prikkelen.
Dat deel van de hersenen bepaalt maar liefst tweederde van al het menselijke gedrag!
Zonder dat we het zelf merken…

Workshop Verleiden op internet

Oefen met eenvoudig toepasbare technieken:

  • Wetenschappelijk aangetoonde beïnvloedingstrucs
  • Verrassende copywriting-geheimen
  • Conversietips voor de eigen website
  • Motiveren van klanten tijdens online transacties: bestellingen, inschrijvingen…

Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek

De tips in de workshop zijn afkomstig uit:

  • Sociale psychologie
  • Neuropsychologie
  • Breinwetenschap
  • Gedragseconomie (behavioural economics)

Aan de slag met je eigen website

Deelnemers gaan direct aan de slag met het optimaliseren van productpagina’s, webformulieren en bestelprocessen op de eigen website.

Een workshop duurt een halve dag of een hele dag. In de workshop van een hele dag gaat de groep ‘s middags uitgebreid aan het werk met de eigen website. Meerdere pagina’s worden geoptimaliseerd en voorzien van feedback.

Workshops gegeven bij

  • Energiedirect.nl
  • ING
  • Nationale Postcode Loterij
  • APG & Loyalis
  • Netprofiler
  • Triodos Bank
  • MSN
  • De Amersfoortse
  • Tribal Internet Marketing
  • Friesland Bank
  • Docent NIMA-B eMarketing Euroforum
  • Univé
  • Bol.com

Gratis: mijn boek

De workshop is gebaseerd op mijn boek Verleiden op internet – Hoe maak je een website onweerstaanbaar? (mei 2011, uitgeverij Van Duuren Management).

Alle deelnemers krijgen het boek gratis.

Ruim 85 lezers beoordeelden ‘Verleiden op internet’ met 5 sterren op Bol.com en Managementboek.

“Aanrader!” – Ben Woldring van Bellen.com

“Kan niet stoppen met lezen…” – Tim Kapitein, online marketeer

“Iedereen verdient de investering binnen een mum van tijd terug” – Managementboek.nl

Deelnemers zeggen

“Conversie verdubbeld! Tadaaaaa!” – Ineke Herrmans-Boven, APG

“Goed maatwerk, veel voorbeelden, direct toepasbaar.” –
Diana van Lit, Manager Communicatie Energiedirect.nl

“Zijn diepe kennis en presentation power hebben op ons indruk gemaakt.” – Merijn Aalbers, Hoofdredacteur MSN Nederland

Deelnemers beoordelen de workshop met een cijfer van 8,8.

Neem contact op over een workshop >