Aartjan van Erkel - Auteur van de bestseller Verleiden op internet - Hoe maak je een website onweerstaanbaar?

Pers

Bio Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel leert ondernemers om hun website onweerstaanbaar te maken, zodat hij in korte tijd minstens 2 keer zo veel leads, aanmeldingen of bestellingen oplevert. Hij is auteur van de bestseller ‘Verleiden op internet – Hoe maak je een website onweerstaanbaar?’ (mei 2011, uitgeverij Van Duuren Management).

Tijdens een jarenlange ontdekkingstocht zocht hij naar de beste overtuigings- en verkooptechnieken voor online verkoopsucces. De nieuwste wetenschappelijke inzichten over gedragsbeïnvloeding past hij toe bij grote Nederlandse en internationale ecommerce-bedrijven en hij geeft er presentaties en workshops over. Aartjan van Erkel werkte als conversie-copywriter in opdracht van bedrijven als Booking.com, Ditzo en de Nationale Postcode Loterij.

Op zijn blog www.schrijvenvoorinternet.nl geeft hij online copywriting tips en won daarmee de Dutch Small Business Blog Award 2010. Zijn nieuwsbrief met tips om een website onweerstaanbaar te maken wordt gelezen door meer dan 4.000 abonnees, en op Twitter wordt hij gevolgd door ruim 5.000 mensen. Hij werd geïnterviewd door onder andere het AD, Sprout, Frankwatching, De Zaak, Managementboek Magazine, Emerce en BNR Nieuwsradio.

Auteur van ‘Verleiden op internet’

klein | middelgroot | groot (high res)

Aartjan van Erkel is auteur van de bestseller:

Verleiden op internet
Hoe maak je een website onweerstaanbaar?

ISBN 9789089650726
Uitgeverij Van Duuren Management
200 pagina’s full color
Paperback € 19,95

1e druk mei 2011
2e druk juni 2011
3e druk november 2011
4e druk augustus 2011

Recensies: www.aartjanvanerkel.nl

Twitter

Tweets over Aartjans boek ‘Verleiden op Internet’:

Tweets over Aartjans workshops, trainingen, webinars, etc.:

Recensies van ‘Verleiden op internet’


Presentatie Verleiden op internet


Een presentatie over Verleiden op internet is een praktische sessie van 1 uur waarin ik belangrijke tips op het gebied van online gedragsbeïnvloeding en usability behandel, en een aantal voorbeelden op internet voorbij laat komen. Hierin breng ik essentiële basis- en gevorderde kennis over op het gebied van online copywriting en persuasion.

Ik neem de zaal mee op een ontdekkingstocht langs enkele eenvoudig toepasbare technieken om het gedrag van websitebezoekers te beïnvloeden. Deelnemers krijgen verrassende inzichten over de factoren die het gedrag en de beslissingen van mensen bepalen terwijl ze een website bezoeken.

Ik gaf presentaties op onder andere:

  • Keynote Usability Awards Belgium 2012
  • Academy Noord – Seminar
  • Internet Marketing Universiteit Tonny Loorbach – Elite Seminar
  • Internet Business Mastery – Eelco de Boer
  • Booking.com – International Content Summit
  • IAB – Search Marketing Thursday
  • Joomla! Dagen 2012 – Keynote-presentatie
  • Tekstnetwerken 2012
  • Congres.nl – Website Conversie Optimalisatie Congres
  • Wecanbeheroes Academy
  • Hogeschool Utrecht – Exclusief seminar voor relaties
  • Bol.com – Partnerprogramma-event
  • Holiday Media – Relatiedag
  • MediaCT Friday Afternoon Sessions
  • Emerce Conversion Event (video)
  • Online Dialogue Donderdag (slides)
  • Indivirtual Partnerdag
  • Tekstnet 2.0
  • SNS Bank – Grote optimalisatiedag
  • Univé – Afdelingsdag
  • Social Media Event
  • In de media


    Video’s


    Interview met gedragseconoom Dan Ariely

    Interview met onderzoeker Maurits Kaptein

    Hoe ik in 10 maanden mijn mailinglijst verdriedubbelde

    Ben je bang dat klanten je nieuwsbrieven irritant vinden?

    5 redenen dat ondernemers weinig omzet halen uit hun nieuwsbrief

    Aartjan van Erkel over zijn boek ‘Verleiden op internet’

    Emerce Conversion 2011

    Foto’s

    klein | middelgroot | groot klein | middelgroot | groot
    klein | middelgroot | groot klein | middelgroot | groot