Aartjan

Ben je ondernemer en maak je te weinig omzet via je website,
ondanks alle tijd en geld die je erin steekt?
Dan zit je hier goed.

Melden bezoekers zich zelden aan voor je nieuwsbrief?
Dan zit je hier ook goed.

Mensen laten zich alléén overtuigen via hun onderbewuste.
Zo’n 95% van alle beslissingen wordt daar genomen.

Toch proberen websites bijna altijd te overtuigen via het bewuste,
terwijl dat dus maar 5% van de beslissingen neemt.

Als je hebt geleerd om het onderbewuste van je klanten te prikkelen, weet je precies wat écht overtuigt.
Je bent in staat om klanten direct te beïnvloeden bij beslissingen over aankopen en investeringen.

Hoe trigger je dan het onderbewuste brein?
Daarover geef ik wekelijks een tip.

Wil je de tips ontvangen, net als ruim 18.000 andere lezers? Vul dan je e-mailadres in:

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel - Freelance internet copywriter

Mijn naam is Aartjan van Erkel (1970), internet copywriter
en auteur van de bestseller Verleiden op internet.

Ik ben ondernemer geworden om andere ondernemers succesvoller te maken door slim gebruik te maken van internet. Zelf heb ik 5 jaar geleden als kwakkelende en weinig gemotiveerde ZZP’er de overstap gemaakt naar een niche: online conversie copywriting. Door mijn kennis te verspreiden via internet en social media is mijn omzet met vallen en opstaan meer dan verdubbeld, heb ik een mailinglijst van ruim 3.000 abonnees opgebouwd, en is mijn boek Verleiden op internet een bestseller geworden.

Ik ben dankzij internet in korte tijd succesvoller geworden dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Dat geeft zo’n kick dat ik er zonder te overdrijven veel gelukkiger door ben geworden.

Ik leer nu andere ondernemers wat ik heb geleerd: hoe ze hun website onweerstaanbaar maken, zodat ze veel succesvoller worden als ondernemer en minstens 2 keer zoveel omzet gaan maken. Mijn betaalde aanbod bestaat uit meerdaagse trainingen en coachingsprogramma’s die een halfjaar duren.

Verder geef ik elke week een gratis tip.

Wil je de tips ontvangen, net als ruim 3.000 andere lezers? Vul dan je e-mailadres in:

Ik werd geïnterviewd en besproken in:

 

Wil je elke week een gratis tip? Vul dan je e-mailadres in:

Zelf leren om je website onweerstaanbaar te maken? Bekijk mijn trainingen en programma’s.