Aartjan van Erkel - Auteur van de bestseller Verleiden op internet - Hoe maak je een website onweerstaanbaar?

Aartjan van Erkel

Ben je ondernemer en maak je te weinig omzet via je website, ondanks alle tijd en geld die je erin steekt? Dan zit je hier goed.

Mensen laten zich alléén overtuigen via hun onderbewuste. Zo’n 95% van alle beslissingen wordt daar genomen.

Toch proberen websites bijna altijd te overtuigen via het bewuste, terwijl dat dus maar 5% van de beslissingen neemt.

Als je hebt geleerd om het onderbewuste van je klanten te prikkelen, weet je precies wat écht overtuigt. Je bent in staat om klanten direct te beïnvloeden bij beslissingen over aankopen en investeringen.

Hoe trigger je dan het onderbewuste brein?
Daarover geef ik wekelijks een tip.

Wil je de tips ontvangen, net als ruim 18.000 andere lezers? Vul dan je e-mailadres in:

Wat anderen zeggen over mijn boek en dit blog

“Aanbevolen!”
Ben Woldring van Bellen.com

“In 1 adem uitgelezen. Een echte must-have voor iedereen die professioneel met het web bezig is.”
Tijs de Jong, Communicatieadviseur

“De artikelen zijn steeds weer opnieuw: inhoudelijk sterk onderbouwd, geïllustreerd met heldere voorbeelden en direct toe te passen in mijn eigen schrijfpraktijk.”
André Driessen, Tekstschrijver

“De verkoop van ledenpassen via internet is verviervoudigd!”
Stephanie Berendsen, Manager Communicatie, marketing en sales bij Zuwe

“Met dit boek gaat een nieuwe wereld voor je open.”
Neitinker, webshopeigenaar uit Friesland (boekreview op Bol.com)

“Beste boek van 2012 (tot nu toe)”
Pieter Peelen, Utrecht (gaf 5 sterren op Bol.com)

“Ssst, niet verder vertellen! Hoop dat mijn concurrenten dit boek niet kopen.”
J. Maarse – gaf 5 sterren op Managementboek

“Je boek gekocht en in 2 weken tijd 50% omzetstijging!”
www.fotografie-boek.nl

Wil je wekelijks een gratis tip, net als ruim 18.000 andere ondernemers? Vul dan je e-mailadres in:

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel - Online copywriter en ondernemerscoach

Mijn naam is Aartjan van Erkel (1970), internet copywriter
en auteur van de bestseller Verleiden op internet.

Ik ben ondernemer geworden om andere ondernemers succesvoller te maken door slim gebruik te maken van internet. Zelf heb ik 5 jaar geleden als kwakkelende en weinig gemotiveerde ZZP’er de overstap gemaakt naar een niche: online conversie copywriting. Door mijn kennis te verspreiden via internet en social media is mijn omzet met vallen en opstaan meer dan verdubbeld, heb ik een mailinglijst van ruim 5.000 abonnees opgebouwd, en is mijn boek Verleiden op internet een bestseller geworden.

Ik ben dankzij internet in korte tijd succesvoller geworden dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Dat geeft zo’n kick dat ik er zonder te overdrijven veel gelukkiger door ben geworden.

Succesvolle bedrijven betaalden me hoge tarieven, en verdienen die investering makkelijk weer terug door een hogere conversie op hun website. Zo werkte ik voor Booking.com, een van de succesvolste ecommerce-bedrijven ter wereld met honderden miljoenen omzet per jaar. Booking.com gebruikt nooit freelancers. Toch werd ik 2 jaar lang onafgebroken ingehuurd, want er is bijna niemand te vinden met mijn specialisme. In Nederland werd ik ingeschakeld door onder andere Ditzo, Triodos Bank, de Nationale Postcode Loterij, Energiedirect.nl, SNS Bank, Fugro, De Amersfoortse en MSN.

Ik leer nu andere ondernemers wat ik heb geleerd en met succes is toegepast: hoe ze hun website onweerstaanbaar maken, zodat ze veel succesvoller worden als ondernemer en minstens 2 keer zoveel omzet gaan maken. Mijn zeldzame kennis deel ik door wekelijks een gratis tip te geven, en via betaalde meerdaagse trainingen en coachingsprogramma’s.

Ik werd geïnterviewd en besproken in

 

Wil je elke week een tip om je website onweerstaanbaar te maken? Vul dan je e-mailadres in: