Aartjan van Erkel is online copywriter, auteur en trainer. Hij leert ondernemers om hun website onweerstaanbaar te maken. Voorheen werkte hij onder andere voor Booking.com, Ditzo, Microsoft, SpecialBite en de Nationale Postcode Loterij. Zijn blog www.schrijvenvoorinternet.nl won de Dutch Small Business Blog Award.
"Vele voorbeelden en waardevolle concrete adviezen hoe je op websites onbewust gedrag aan kunt spreken."
Tekstblad
"Wil jij je website verleidelijker maken en zo meer rendement behalen? Koop dan dit boek." Oordeel: 4,5 sterren.
Webdesigner magazine
"Iedereen verdient de investering in het boek binnen een mum van tijd terug."
Managementboek.nl
"Een aanrader om te gaan lezen voor iedereen die meer uit zijn website wil halen!"
Publishr.nl
"Alles benodigd voor optimale conversie komt erin terug."
Marketingfacts.nl
"Praktische tips met een goede theoretische onderbouwing. Rapportcijfer: 9."
Karel Geenen internet marketing